2012. január 24., kedd

Mayo Chix csodaszép aranyszínű kabát S-M - Jelenlegi ára: 13 500 Ft +

Sziasztok!
 
Van egy csodálatosan szép Mayo Chix kabátom amitől meg kell válnom, mert szűk lett nekem és így csak a szekrényben nézegetem.
Itt vettem, elvileg M es, de szerintem S es méretnek felel meg.
A mért adatokat vedd figyelembe.
Hibátlannak és újnak mondanám. Tökéletes állapotban vettem és kb. 2x volt rajtam, de nagyon szűk.  
Vékony lányoknak ajánlom. Nem kályhameleg, de egy pulcsival kiváló a nagy hidegben is. Csodálatos halvány arany színe van. Igazán szép , egyedi és feltűnő darab.  Ha bármi kérdésed van, kérlek írj.
Köszönöm, hogy benéztél hozzám.
Fix áron a postát állom.   
Üdv Gabi
 
 
 


Jelenlegi ára: 13 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 15:08
. Mayo Chix csodaszép aranyszínű kabát S-M - Jelenlegi ára: 13 500 Ft

Fontos